dimanche 17 mai 2015



CE petit Liure icy present
Traitant de la Marqueterie,
Des Regale, du sciage et du collage,
Je le dedie a Bobo,
Et pour seruir en tout lieu
Je l'ay dedié à André-Charles.
Vn lit ce Liure pour apprendre,
L'autre le lit comme enuieux,
Il est aisé de me reprendre;
Mais mal-aisé de faire mieux

 


 



 



A MONSEIGNEVR André-Charles BOULLE,

Entre toutes les belles qualitez dont vostre Illustre Personne est ornée et que vous possedez parfaitement, je puis dire que la Marqueterie Boulle Theorique et Pratique, est celle à qui vous faites tenir le premier rang, et qu'à juste raison on vous doit appeller le Pere de cette science, puisqu'elle vous est infuse si profondement, et que vous la pratiquez si naturellement, qu'il n'y en a point qui vous esgale, ny qui puisse auec tant d'addresse joindre sa voix auec l'ane ou le Bocfil, ou le premier Instrument qu'il vous plaist de prendre, comme estant merueilleusement versé en la cognoissance des plus melodieux: I'ay eu tant de fois l'honneur d'augmenter le nombre de vos Admirateurs, lors que vous estiez dans cet aymable diuertissement, qu'il faut que je dise auec eux, n'auoir jamais rien vue de si bau, ny de si rauissant, et qu'en cela comme en toute autre chose, vostre Esprit est incomparable, et vostre Addresse inimitable; aussi faut-il vn autre discours que le mien pour en publier la gloire, qui des-ja est si cognuë parmy les Nations voisines, que tout ce que l'on en pourroit dire, ne seroit que repeter ce qu'ils en ont des-ja dit, qui n'approche encore que bien peu de la verité que j'ay si souuent recognuë, et si doucement entenduë. C'est pour ce sujet, Monseignevr BOULLE, que j'ay pris la hardiesse de vous offrir ce petit  blog Traité de l'Accord de Marqueterie en vostre nom, comme vne recognoissance que je dois rendre à toutes vos perfections, que si vous daignez regarder, et fauoriser d'vn doux accueil ce petit Ouurage, qui n'est qu'vne partie de ce dont vous joüyssez si auantageusement du Tout, j'oseray bien esperer que vostre Nom luy donnera l'entrée des meilleurs Maisons, et que sous vostre adueu il y sera joyeusement receu, comme sortant de la main de celuy qui fait gloire d'estre,

MONSEIGNEVR,  Vostre tres-humble et tres-obeissant seruiteur marqueteur,



.Fait faire Par Olivier, seul Imprimeur du Blog pour la Marqueterie.  Et se trouve à l'atelier, ruë Odette à Fontenoy.  M.DC.L.



                                             

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire